New MusicPremiere ‘Scream & Shout’ Featuring Britney Spears!


Check out the premiere of‘s brand-new single “Scream & Shout” featuring Britney Spears! The track is the latest single off Will‘s fourth solo studio album #willpower due out December 7. I’m not sure if I’m in love with this or I absolutely hate it. Listen and let me know what you think? UPDATED: You can now listen to the Explicit/Untagged version.

BUY’s new single “Scream & Shout” w/ Britney Spears on iTunes NOW!




  1. I like it! It’s catchy, a new sound for Britney!

  2. I think this one of his best solo singles.Very Trace of him.I need to have a remix to go club crazy. The chorus is little lame. It will grow on my I am sure. 🙂


  4. Her normal voice would have worked better, this is annoying.

  5. This is hardcore. I definitely like it. It’s so fresh for Britney. Yay! I heart Britishney

  6. It’s like robo-British Britney. How come I don’t like Sendspace anymore?

  7. Amazing. SO fresh. SO Britishney.LOVED it.

  8. Crazy shit!

  9. It sounds alright. I do like it that Britney is swearing and the accent is different but I would like something more, it is missing something different…vocally. Needs something exciting or a catchy chorus, the beat is a little flat. She doesn’t bring much to the song as much as I do love Britney.
    Thanks for the upload though!

  10. this is very lineal… the song never changes. We need a bigger drop to make it perfect.
    Waiting for the remixes. 🙂

  11. Ok, 4 listens and my foot is bouncing haha. It is ok, a grower!

  12. After a few listen, i actually loved it. It would have been much more better if it was britney’s real voice. Kudos to for giving us a new and catchy material.

  13. k holy crap this is my new driving song i love this

  14. Remixes r gona eat dis one up =)
    Clubs r gona blast
    N radio will overplayy, coo duo

  15. I’ve been waiting for the song to drop….absolutely love it!

  16. The verse melody sounds to much like Till the world ends, and I can’t even tell it’s her, The big fat bass at least had bit of britney.

    I think will disappear if he doesn’t evolve, everything he puts out sounds too him. People like dr luke and max martin, have that perfect pop sound, but its different with every artist.

  17. nothing spectacular. it’s just okay.

    given how many times’s solo career has failed to launch, i’m a little surprised britney attached herself to this project. they’ve obviously collaborated before, and i know they enjoy working together, but i was expecting this song to have more too it. most definitely will not be a hit.

  18. error on the download link – The file has been deleted and it cannot be restored. Files must comply with our terms of service.


  19. Hot song! Love Britney’s voice. Turn this shit up!!!!

  20. Oh no, yeah, you hate this.

  21. sounds very cheap

  22. I was expecting a huge dance anthem with fat bass and incredibly catchy beat …this is somehow different, its not bad its even great but I am confused

  23. realy clubber! 😀

  24. So after listening to it a few times I fell in love with it! Very unique of Britney! This is how she stays relevant.

  25. I think that the song is okay. nothing special. I also love Britney, but I don’t really care for her in this song.

  26. Will.I.Am is just terrible as a producer and solo artist. He hasn’t released one good song. It’s like there’s no climax to this song at all. Britney’s normal voice would’ve sounded a lot better than this accent…

    1. omg YES. Will.I.Am always has the most boring songs that go on and on and through three different sounds but NEVER GETS EXCITING. ugh. He’s givin me blue balls over here.

  27. sound a lil brit + w i am .. so fresh

  28. I enjoy it :).

  29. LAWD this song goes iiin! #OnRepeat :D!

  30. This is really GREAT.. I find it to fresh and different from anything else out there. It’s pretty addicting after awhile.. LOVE IT!

  31. I am loving this! 🙂

  32. Whacky..but will fade away soon.


  34. Finally Britney is no. 1 again in the Netherlands with this song! Love the song! I wanna scream & shout and let it all out!

Leave a Reply